ჯარიმის, გადახდის წესი.
მოცემულ
პროექტში მოსწავლები სრულყოფილად შეისწავლიან მიმდევრობას რეკურეტული წესით,პროექტზე
მუშაობისას გარკვეული წარმოდგენები უვითარდებათ მოსწავლეებს საფინანსო და
საგადასახადო საკითხებზე,ეცნობიან ჯარიმების,საურავის დარიცხვის შესაძლო
ვარიანტებს,აგრეთვე ბანკებში დარიცხვის წესებს და მოსწავლეებს ვავალებთ ჩაერთონ არსებული კანონმდებლობის დახვეწაში
მოიფიქრონ საკუთარი ვერსიები ჯარიმების და საურავების სრულყოფის მიზნით. ერთმანეთის
ნამუშევრების გაცნობის შემდეგ მოსწავლეებს
დავავალოთ გაარკვიოს ვის სასარგებლოდ: (სახელმწიფოს,მოქალაქის, თუ მთელი
საზოგადოების) ამოქმედდება „შეტანილი „ცვლილებები. კამათის პროცესში აუცილებლად
უნდა იქნას გათვალისწინებული როგორც სახელმწიფოს, მთელი საზოგადოების ინტერესი,
ასევე– ცალკეული მოქალაქის.
მოსწავლები მოპოვებულ ინფორმაციას გაცნობენ თანასკოლელებს ბუკლეტების და სლაიდების სახით.
ძალიან კარგად არის ჩამოყალიბებული იდეა. ბოლოს კარგი იქნებოდა ყოფილიყო დასკვა, როგორი სახით წარდგინდებოდნენ საზოგადოების წინაშე.გისურვებ წარმატებებს.
ReplyDeleteთემა მომეწონა.ბავშვებს აძლევს საშუალებას დამოუკიდებელი მუშაობისას,ინფორმაციის მოპოვების შესაძლებლობას სხვადასხვა წყაროებიდან.
ReplyDeleteსემდეგ ამ ინფორმაციის გაანალიზების საშუალებას და ცხოვრებაში გამოყენების საშუალებას.გისურვებთ წარმატებებს.